Ostmine / Tellimine
Kuidas toimub tellimine?
Kõik teie poolt valitud tooted lisanduvad automaatselt ostukorvi.
Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.
Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage ESITA TELLIMUS.
Tellimuses tuleb täita kõik * tähistatud lahtrid.
Kuidas tellitud kauba kätte saab?
Kauba kättesaamise variante on mitmeid ning see sõltub kauba kogusest ja suurusest:
- Saadame kaubad Teile kas kulleriga või siis väiksemate pakkide puhul ka SmartPost’i või Omniva’ga (lepime kättesaamise viisi eelnevalt kliendiga kokku).
- Samuti on võimalus kaubale ise järgi tulla
Kas te saadate ka rahvusvaheliselt?
Jah, saadame
Kui pikk on tarneaeg?
Design Group tellib kauba tootjailt lähtuvalt konkreetse kliendi tellimusest, millest tulenevalt võivad toodete tarneajad varieeruda 1 – 8 nädalat sõltuvalt tarnija asukohast, laoseisust ja tootmistsüklist. Kui tellitud artikli tarneaeg kujuneb mingil põhjusel oluliselt pikemaks, kui e-poes märgitud, teavitame kindlasti teid sellest aegsasti. Soovi korral saab tellimuse tühistada ja me tagastame sinu tasutud raha.
Tasumine
Kuidas toimub maksmine?
Kõik e-poes olevad hinnad on Eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
Hetkel ei saa meie e-poes kahjuks tasuda otse pangalingi kaudu.
Peale tellimuse vormistamist, saadetakse Teie e-mailile arve, mille saate mistahes panga kaudu tasuda. Tellimuse eest tasumine toimub ettemaksuna. Tellimus jõustub peale arve tasumist.
Tagastamine
Kuidas ma saan kauba tagastada?
Tagastatav kaup peab olema terve, originaalpakendis ja kasutamata.
Raha tagastatud kauba eest kantakse ostja arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 5 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest müüja poolt